Wednesday, April 6, 2011

Quickest Update!

Hi Gorgeous!

Aku kena taip laju2 ni sebab satgi kena sambung siapkan thesis. Sangat padan la muka aku kan dah last minutes baru nak buat. Tapi biasa la kan. Hidup kena otai! Walaupun last minute tetap kena efficient. Korang2 yg lebih efficient dari aku please don't try this at home. Buat keje di awal waktu k. Dapat je keje, terus buat tau tanpa rasa ragu2. Ok? Baru aku perasan, lupa nak bagi salam kepada saudara mara seagama. Sungguh kurang adab. Almaklumlah, taip secara pantas kan. (Kalau aku tipu pun korang tak boleh detect kan?) =P Assalamualaikum wbt.

Beberapa hari kebelakangan ni aku mem'bz'kan diri dengan keje2 FYP aku. So, there was many constraints for me to write anything in here. Btw, perasan tak kat blog aku nampak macam gurlish2 ckit? Ala, yang falling maple tu. Ada ala2 tema hindustan ckit kan ;p. Oh, tadi aku jammed kan traffic kat Blog cik asrul. BLOGGER Blog si gorgeous (ehm,tak gorgeous mana la =p) itu sudah meningkat traffic gara2 post yang mencuit saraf pembaca. Bagi aku, it's good job. Dia berani menulis apa yang sepatutnya. Dan, apa yang silap dari penulisan tu pun dia dah admit. 

Chop! Aku taknak bercerita pasal blog tu cuma nak sentuh pasal komen yg diberikan oleh anonymous. I bet many of us knew what is anonymous stand for. Tak salah nak guna nama anonymous tapi bagi la komen2 yang membina akal fikiran ckit kan. Kalau kau guna anonymous to play something stupid like i love u (lagu robbie williams feat Nicole Kidman), itu sangat la melanggar tatasusila. Bak kate cik asrul, baling batu sembunyi tangan. Baik la kau baling tangan sembunyi batu kan. So, bagi aku insan2 mulia seperti ni, perlu dihadiahkan satu word je. COWARD! Ayat lengkap ckit, you are coward man. Dah la tak appeare ngan nama sendiri kan. Be brave la der. I'm so sorry kalau si anonymous yg mempunyai ciri2 seperti tu, tersinggah baca blog ni. Ni sebagai nasihat yang terserah kat korang nak pakai ke taknak. Kalau taknak, boleh hantar nasihat aku ni kat pusat kitar semula untuk ditambah nilai mutu dan keunggulan. Kalau tak berani nak confront, just silent and put your forefinger on the lips. Ala, macam zaman sekolah2 dulu. Ok, semua diam. Letak jari di bibir. Ha, macam tu. So, at the end of the day, takde la org panas hati sangat dengan si anonymous ni.

Chumil jugak si Anone ni..=P

K la, until here peeps! Got to rush..
Tata and take care! ;)

2 comments:

  1. wow! selaju2nya! cik nin baca pun laju jek. kih3...

    ReplyDelete
  2. perghhhh...sangat update awak nie..terharu saya..hehehehe
    n thankz for making this entry.. i like to share wif u.. this is one of the challenging moment in my life.. ;) ( and also 2 of them)...but.. if we can communicate with other person in right way and right mood..insyaAllah..we'll get the positive result.... ;)

    ReplyDelete

Awak nak tulis apa tu?...;)