Thursday, June 30, 2011

I am back!

 Assalamualaikum..

Hi ladies and gentlemen. Dah lama tak update blog dan aku rasa macam bosan bila menggunakan ayat yang sama 'dah lama tak update blog' jadi aku rasa wajar cari ayat baru yang lebih gramatis. So how are you this far gorgeous? Selama menyepikan diri dari dunia blog, sebenarnya ada la beberapa agenda yang aku rancangkan. No need to share in here I think. But actually I just want to express my gratitude to The Creator for what He has arranged for me and others. Kalau kita amati perjalanan hidup kita ni terlalu cantik dan indah seperti yang telah diaturkan. Sebagai manusia yang sangat biasa, kepercayaan serta keyakinan terhadap tuhan itu patut ditingkatkan. And I would like to urge all of us to believe in Him, His plan and of course His promises to us. Aku cakap general je ni. Maklumlah, dah lama tak menaip ayat2 di blog jadi aku rasa penyusunan ayat pun tidak ada kemajuan. Tak kisah la kan..it's just, I want to share a little about what I 've narrated above. So I hope there is something valuable that willing to come cross your mind yeah. Then I guess this is all for now. I really miss my friends, acquaintances and of course my readers. Even tak ramai, but I'm glad I have at least one loyal reader. K gorgeous, all the best in anything u've planned, wanted to do or anything. Take care! 

1 comment:

Awak nak tulis apa tu?...;)